Philipiak – marka z misją specjalną

philipiak nakryty stół

Garnki, patelnie, a także przydatne akcesoria i narzędzia kuchenne to pierwsze skojarzenia, jakie nasuwają się nam, gdy słyszymy nazwę Philipiak. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że  działalność firmy nie ogranicza się jedynie do produkcji i sprzedaży akcesoriów do gotowania. To także edukacja i akcje charytatywne. Kto i w jaki sposób korzysta z tej misji specjalnej Philipiaka?

Krótka historia marki

Philipiak to marka, która może poszczycić się nie tylko świetną rozpoznawalnością, ale i długą historią swojego istnienia. Jej początki sięgają roku 1967, kiedy to początkowo nieduża firma rzemieślnicza rozpoczęła masową produkcję naczyń z uszlachetnionej stali. Ich pierwszymi nabywcami byli mieszkańcy Mediolanu – w którym po dziś dzień znajduje się fabryka Philipiaka – oraz prowincji Lombardia. Początkowo sprzedaż odbywała się w sposób tradycyjny, ale Philipiak szybko wykorzystał potrzebę bezpośredniego obcowania klienta z towarem, zapoczątkowując sprzedaż bezpośrednią i stawiając na kontakt z nabywcami. Takie rozwiązanie przyniosło marce popularność, która po dziś dzień utrzymuje się na doskonałym poziomie. Philipiak dotarł już bowiem ze swoimi produktami do: USA, Chin, Rosji, ale również Australii czy Korei Południowej.

Philipiak i jego misja

Producent przykłada ogromną wagę do tego, aby oferować swoim nabywcom rozwiązania, których poszukują, a jakich nie daje im  konkurencja. Stąd też oferowane produkty łączą w sobie stylowość, nowoczesność oraz użyteczność. Ich wygląd został tak zaprojektowany, aby cieszyć oko nabywcy, ale również ułatwić mu posługiwanie się nimi. Dlatego też produkty Philipiak wyróżniają  ergonomiczne kształty oraz lekkość. Zostały też wykonane z zastosowaniem takich technologii oraz materiałów, aby można było w nich gotować na parze, bez soli i tłuszczu.

Edukacja i dobroczynność

Jednak bezpośredni kontakt z kupującym, a przy tym lepsze rozpoznawanie jego autentycznych potrzeb oraz komfort użytkowania, to wciąż nie wszystko, co oferuje marka. Philipiak stawia też na szeroko pojętą edukację. W tym celu organizuje nie tylko pokazy, które obfitują w ciekawostki kulinarne, ale również specjalne wydarzenia. Wśród nich na wyjątkową uwagę zwracają tzw. Obiady Czwartkowe. To cykliczne spotkania o wielowymiarowym charakterze. Ich główną ideą jest dobroczynność, a pośrednio również cel edukacyjny. W trakcie ich trwania zaproszeni goście mogą skosztować zdrowych potraw i deserów oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych na temat zdrowego odżywiania. Punktem kulminacyjnym jest licytacja przyniesionych przez Gości Specjalnych fantów. Z tego artykułu: https://www.nowiny.pl/lifestyle/135574-marka-philipiak-i-jej-obiady-czwartkowe.html dowiecie się, kim są goście Obiadów Czwartkowych oraz komu pomagają wszyscy uczestnicy tego wydarzenia.

Prócz cyklicznych spotkań Philipiak bierze też czynny udział w społecznych akcjach prozdrowotnych. Ponadto jest obecny w życiu różnych organizacji wspomagających najbardziej potrzebujących. Na liście tej znalazły się m.in. Akcja Humanitarna PAJACYK czy fundacja Akogo?.

Marka Philipiak świetnie radzi sobie na rynku, ale jak widać to nie jedyny szczebel jej działalności, a takie inicjatywy warto wspierać. Pamiętajmy o tym, zanim zbyt pochopnie zrezygnujemy z kolejnego zaproszenia na jego prezentację.

Dodaj komentarz

(*) Required, Your email will not be published

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.